Van vrijdag 6 tot en met zondag 8 november 2026 vindt in Groningen weer Let’s Gro plaats. Drie dagen lang staan ideeën, gesprekken en ontmoetingen over de toekomst van Groningen centraal. Bewoners, onderzoekers, ondernemers, beleidsmakers en maatschappelijke organisaties komen samen om in gesprek te gaan over actuele maatschappelijke vraagstukken en ontwikkelingen in de regio.
Ook het KKNN levert dit jaar een bijdrage aan het programma. Meer informatie hierover volgt later.